FAQ

» Is er ook een Pelipal folder?

De Pelipal folder is met zorg voor u samengesteld. We hebben onze collectie in het kort samengevat. Uiteraard zijn bij Pelipal de mogelijkheden eindeloos. 

PELIPAL folder online bladeren

Heeft u liever een papieren versie? Vraag deze dan aan door een mail te sturen naar marketing@pelipal.nl. Vergeet daarin niet uw adresgegevens te vermelden.

» Wat is mijn garantietermijn?

Bij Pelipal heeft u: 

3 jaar garantie op meubelonderdelen

1 jaar garantie op verlichting

 Voor meer informatie betreffende de garantievoorwaarden klikt u  HIER

» Wat is de levertijd bij Pelipal?

Wij hanteren een levertijd van circa 4 tot 6 weken, uiteraard geheel afhankelijk van het bestelde (maat)programma en de periode van bestelling. Pelipal kent daarnaast ook meerdere programma´s die binnen 1 week leverbaar zijn. Hiervoor kunt u vanzelfsprekend ook uw dealer raadplegen.

» Waar vind ik de montagehandleiding?

Uw montagehandleiding kunt u  HIER downloaden. 

» Ik heb een meubel gevonden wat ik graag wil kopen, hoe nu verder?

Graag verwijzen wij u naar een officiële Pelipal dealer. Klik op onderstaande link om een Pelipal dealer bij u in de buurt te vinden:

VIND HIER UW PELIPAL DEALER

» Waar vind ik de prijs van een Pelipal badmeubel?

Prijzen van onze meubelen staan niet op onze website. Voor prijzen verwijzen we u graag door naar een Pelipal dealer. 

Klik op onderstaande link om een Pelipal dealer bij u in de buurt te vinden:

VIND HIER UW PELIPAL DEALER

» Is het ook mogelijk om mijn badmeubel precies passend te maken (maatwerk)?

Wij bieden diverse maatwerk oplossingen. Het is mogelijk om u meubel precies passend in de ruimte te maken. Bijvoorbeeld ons programma  Contigo biedt verschillende variabele mogelijkheden.  

De Pelipal dealer kan samen met u tot een passende oplossing komen. Bij Pelipal badmeubelen zijn de mogelijkheden namelijk eindeloos.

» Waar vind ik de onderhouds- en reinigingsinstructies?

Al onze onderhouds- en reinigingsinstructies vindt u  HIER

» Hoe dien ik een servicemelding in?

Wanneer u een probleem ontdekt raden wij u aan direct contact op te nemen met de dealer waar u het meubel heeft gekocht. Uw dealer zal dan de klacht, schade of het probleem (desgewenst ter plekke) beoordelen en in kaart brengen.

Let op: Controleer aub (samen met uw installateur) de te monteren artikelen. Ontdekt u een gebrek vóór montage, monteer of kit het product dan niet af. Hier geldt: Gemonteerd is Geaccepteerd!

» Mijn vraag staat niet in deze FAQ

Voor product specifieke vragen kunt u zich wenden tot de Pelipal dealer:

VIND HIER UW PELIPAL DEALER

Ook is het mogelijk een mail te sturen naar info@pelipal.nl